Zpět
08011_08365_Loyalty_banner_1920x580px

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY K APLIKACI <NOVÝ SMÍCHOV & JÁ>

Je nám potěšením, že vám můžeme nabídnout speciální nabídky značek a jedinečné služby! Vstup do našeho věrnostního programu zahrnuje následující:

Výhody po celý rok!
- Váš věrnostní program znamená, že máte přístup k výhodám, nabídkám a unikátním službám v obchodech a obchodním centru po celý rok.
- Můžete také těžit z exkluzivních nabídek partnerů vašeho nákupního centra od ledna do prosince.

Personalizované nabídky pouze pro vás!
Můžete těžit z cílených nabídek, služeb a personalizovaných akcí, které vyhovují vašemu vkusu, a to pouhým vyplněním vašich oblíbených značek a zájmů v sekci „Moje oblíbené značky“ ve vašem věrnostním prostoru.

Výjimečné akce, včetně slosování o ceny v našem obchodním centru za účelem vyzkoušení a získání mnoha cen!
- Pokaždé, když nás přijdete navštívit v obchodním centru, stačí naskenovat účtenku(y) v naší aplikaci ve vašem telefonu.
- Skenování účtenky vás automaticky zařadí do našich týdenních a měsíčních slosování o ceny!
- Čím více účtenek naskenujete, tím větší máte šanci vyhrát dárky a ceny.

Jak se zapojím do věrnostního programu?
K našemu věrnostnímu schématu se můžete připojit dvěma způsoby. Naši aplikaci si můžete stáhnout do svého mobilního telefonu, abyste si mohli naskenovat účtenky a zúčastnit se losování o ceny každý týden a každý měsíc. Nebo se můžete zaregistrovat online.

Jak si stáhnu aplikaci?
Stažení aplikace do mobilního telefonu je opravdu jednoduché! Aplikaci <NOVÝ SMÍCHOV & JÁ> najdete v Applestoru nebo na Google Play.

Jsou mé výhody kumulativní s věrnostními kartami z jiných nákupních center nebo se slevovými zásadami?
Záleží na každém obchodě, je třeba seznámit se s jejich vlastními podmínkami. Musím si stáhnout aplikaci, abych mohl využívat nabídky programu?
Aplikaci potřebujete, abyste mohli naskenovat účtenky a zúčastnit se našich měsíčních slosování o ceny. Některé z našich exkluzivních nabídek budou k dispozici pouze prostřednictvím telefonní aplikace. Stále však můžete využívat služeb bez stahování aplikace.

Jsou všechna moje data zabezpečena?
Ochrana vašeho soukromí je pro nás zásadní. Další informace o používání vašich údajů naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů na webu a dozvíte se o svých možnostech.

Jak si mohu užít slevy, které přicházejí s věrnostním programem?
Abyste si mohli naplno užít své slevy spojené s věrnostním programem, stačí, když se u pokladny prokážete aplikací v telefonu. Nezapomeňte zkontrolovat podmínky speciální nabídky!

Jak mohu těžit z vašich služeb prostřednictvím svého věrnostního programu?
Služby pro majitele aplikace můžete využít na našem infostánku v centru.

Jak se mohu zúčastnit slosování o ceny?
Účastnit se týdenního losování o ceny je velmi jednoduché! Stačí si stáhnout aplikaci a pokaždé, když jste u pokladny, naskenujte účtenku!
1) Ve své mobilní aplikaci přejděte do sekce NAHRÁT ÚČTENKU
2) Povolte fotoaparátu svého telefonu přístup k aplikaci
3) Naskenujte účtenky umístěné na tmavém pozadí. A je to!
Skenování účtenky vás automaticky zařadí do týdenního slosování o ceny a také o losování o měsíční ceny. Čím více účtenek naskenujete každý týden a měsíc, tím více zvýšíte své šance na výhru dárků a cen! pKdy se losují měsíční ceny?
Máme 3 týdenní slosování o dárkové karty nabité na 3 000 Kč  měsíční losování o dárkovou kartu nabitou na 10 000 Kč.

Jak naskenuji účtenku?
Jednoduše:
1. Položte účtenku rovně na tmavé pozadí
2. Otevřete aplikaci věrnostního programu v telefonu
3. Přejděte do sekce NAHRÁT ÚČTENKU
4. Naskenujte účtenku fotoaparátem vašeho mobilního telefonu

Co mám dělat, když nemohu naskenovat účtenku?
Ujistěte se, že je váš doklad při skenování čitelný a umístěný na tmavém pozadí. Mějte na paměti, že platné jsou pouze účtenky z běžných obchodů v OC Nový Smíchov, neplatí účtenky z Tesca, stánků nebo za parkování či jiné služby.

Kolik účtenek mohu naskenovat?
Můžete naskenovat až 30 účtenek za měsíc. A nezapomeňte: čím více účtenek naskenujete, tím větší máte šanci vyhrát.

Jak dlouho mohu uchovávat stvrzenku ke skenování?
Po dobu jednoho měsíce. Pokud si tedy koupíte položku 12. prosince, můžete ji skenovat až do 12. ledna.

Co mám dělat, když aplikace nepotvrdí účtenku, kterou jsem právě naskenoval?
Nejprve zkontrolujte, zda účtenka není již v sekci „Moje naskenované účtenky“. Načtení účtenky do systému může trvat až 48 hodin. Pokud se váš doklad o přijetí ani po 48 hodinách nezobrazí, kontaktujte nás.

Jak poznám, zda jsem vyhrál a získal své ceny?
Po každém slosování o ceny si prosím prohlédněte seznam výherců.
Vyhráli jste? Skvělé! V nejbližší době budete informováni e -mailem a upozorněním ve vaší aplikaci. Čekáme na vás na recepci s vaším dárkem!

Zapomněl jsem heslo, co mám dělat?
Pokud heslo zapomenete, klikněte na odkaz pro resetování hesla a do schránky vám přijde úplně nové.

Jak se odhlásím ze zpráv propojených s věrnostním programem?
Chcete se odhlásit? Je nám líto, že odcházíte, ale máte na výběr ze dvou možností:
- V nastavení telefonu nebo na webu můžete přejít do nastavení svého účtu.
- Můžete se také odhlásit z odběru v dolní části každého e -mailu.

Jak smažu svůj účet?
Budete nám chybět! Účet se dá smazat přímo v aplikaci.

Jak upravím svou e -mailovou adresu a/ nebo své osobní údaje?
Něco vám chybí? Rychle přejděte do sekce „Osobní údaje“ a opravte to!