titleNewsletter.newsletter

Stáhněte si vaši mobilní aplikaci zdarma Nový Smíchov ? Klikněte zde

Kariéra

>>Přidej se k nám do týmu obchodu H&M

Vyber si svojí lokalitu, abys měl práci blízko domovu!

POKUD:

  • se zajímáš o módu,
  • umíš poskytnout vysokou úroveň zákaznického servisu,
  • máš rád/a rychlé pracovní tempo,
  • umíš převzít iniciativu a pracovat pod tlakem,
  • jsi ochotný/á pracovat ve směnném provozu (také během víkendů).

Můžeme ti nabídnout:

  • 131 Kč/hod pro částečné úvazky
  • Dlouhodobý kontrakt,
  • Flexibilní pracovní dobu,
  • Interní školení,
  • Možnost kariérního rozvoje,
  • Zaměstnaneckou slevu,
  • Dotovanou Multisport kartu,
  • Stravenky,
  • Bonus za doporučení zaměstnance
  • Věrnostní program pro dlouholeté zaměstnance,

Zeptej se na volnou pozici na naší prodejně u vedoucího prodejny nebo nás můžeš kontaktovat na emailu prace.cz@hm.com

ZAČNI PRACOVAT VE SVÉM STYLU!

___________________________________________________________________________ 

>> TECHNICKÝ MANAŽER OC Nový Smíchov

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Technický manažer samostatně či ve spolupráci s ostatními členy týmu ředitelství Obchodního centra Nový Smíchov zajišťuje následující činnosti:
- Navrhuje řediteli centra krátkodobý a dlouhodobý plán údržby a/nebo renovace centra. Připravuje ve spolupráci s ředitelem centra několikaletý plán prací včetně rozpočtů na tyto práce (CAPEX). Zajišťuje čerpání těchto rozpočtů a provádí kontrolu (v SAP) fakturace dodavatelů. Odůvodňuje výdaje nad schválený rozpočet.
- Koordinuje činnosti veškerých externích organizací zajišťující technické služby pro provoz centra (zejména úklid, údržba a ostraha).
- Vypisuje výběrová řízení pro externí organizace zajišťující technické služby pro provoz centra nejdéle po 3 letech.
- Samostatně vede jednání s externími dodavateli o předmětu jejich plnění.
- Vedení evidence veškeré projektové, stavební a technické dokumentace centra, zajišťuje evidenci všech změn a úprav v dokumentaci současného stavu.
- Zajišťuje včasné a řádné vypracování veškerých revizních zpráv a zkoušek technologických zařízení centra a jejich případné předávání orgánům státní správy.
- Sjednává optimální dodávky energií a placení záloh, diagramů, režimu apod. vždy s ohledem na maximální efektivitu a hospodárnost sjednaného plnění.
- Zajišťuje podklady pro řádnou přefakturaci spotřeby médií nájemcům centra.
- Koordinuje realizaci stavebních prací v nájemních prostorách. Eviduje potřebné atesty a revize v prostorách nájmu.

Kvalifikační předpoklady
- VŠ vzdělání technického směru
- Minimálně 5 let praxe na obdobné pozici
- Angličtina na úrovni B2 (denní komunikace)
- Schopnost vést a koordinovat dodavatele údržby, úklidu a ostrahy
- Zkušenost s vyjednáváním s obchodními partnery včetně výběrových řízení
- Zkušenost se systémem SAP výhodou
- Pokročilou znalost MS Office (zejména MS Excel) a základy práce s Autocad
- Znalost projektového řízení
Zaměstnanecké výhody a benefity
- Pracovní smlouva na dobu neurčitou
- Příjemné pracovní prostředí a přátelskou atmosféru
- Motivační finanční ohodnocení
- Odborné vzdělávání a jazykové kurzy
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky a příspěvek na sport a kulturu
- Penzijní připojištění
- Možnost nástupu 1.7.2018, nejpozději však 1.9.2018
Kontakt
Miroslava Frydrychová, miroslava.frydrychova@klepierre.com, 257 090 634

___________________________________________________________________________ 

>> Módní poradkyně - Desigual
Milujete módu a ráda radíte ostatním co na sebe? Jste pozitivně naladěná a komunikativní? Pak hledáme právě Vás!
Pro naši prodejnu DESIGUAL hledáme nové kolegyně!
Co budete dělat?
* aktivně s úsměvem obsluhovat naše zákazníky
* pečovat a starat se o vzhled obchodu tak, aby byly dodržovány standardy společnosti

Co oceníme když budete mít?
* zájem o módu, módní trendy a přehled v tom co se nosí
* zkušenosti z jiného retailového obchodu výhodou
* chuť pracovat a učit se novým věcem

Co budete opravdu potřebovat?
* odolnost vůči stresu
* umět „táhnout za jeden provaz“

Co získáte, když se přidáte do našeho týmu?
* základní mzdu 19 000 Kč
* až 4 000 Kč měsíční bonus za splnění vašich cílů
* 5 000 Kč mimořádnou odměnu hned první měsíc po zkušební době
* zaměstnanecká sleva 50%
* jako uniformu dostanete kousky z naší aktuální kolekce, při nové kolekci Vám původní oblečení zůstává

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete prosím svůj životopis s fotografií na email hr@tasty.cz.
Nástup ihned, případně dohodou.

Nejdůležitější je pro nás vztah k módě a nadšení pracovat pro jednu z nejoriginálnějších módních značek na světě!!! :)
BUĎTE ORIGINÁLNÍ - PŘIDEJTE SE K NÁM

_____________________________________________________________________________ 

>> MARKS AND SPENCER: Prodavač/ka plný úvazek

Do našeho týmu přijmeme prodavače/ky, které baví prodej, poradenství a chtějí našim zákazníkům poskytovat co nejlepší zážitek z nákupu. Důležitou součástí práce je také starost o vzhled prodejny, její pravidelná úprava a doplňování zboží.

Co od Vás požadujeme:

* aktivní a přátelský přístup k zákazníkům
* komunikativnost
* spolehlivost
* ochotu pracovat na směny a o víkendech
* ochotu pracovat na plný úvazek
* zkušenost s prodejem výhodou

Co Vám nabízíme:

* pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* zajímavou práci zaměřenou na módu nebo potraviny
* nástupní mzdu 19 500 Kč, po splnění testu po zaškolení, nejpozději po 3 měsíční zkušební době 21000 Kč
* benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)
* příjemný pracovní tým a prostředí
* pravidelná interní školení

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.

Více info najdete zde: http://marks-and-spencer.jobs.cz/

Těšíme se na Vás!

_____________________________________________________________________________ 

Chceš získat první pracovní zkušenosti? Nebo už máš nějaké za sebou a hledáš místo, kde můžeš kariérně růst? Přidej se do týmu STRADIVARIUS.

>> Hledáme ASISTENTY PRODEJE na plný i zkrácený úvazek (16, 20, 25, 30h týdně)

Co u nás získáš?

Flexibilitu
Směny lze snadno kombinovat se studiem, možnost krátkých i dlouhých směn.

Zkušenosti
Všechno Tě rádi naučíme.

Kariéru
Každý manažer začínal jako prodejní asistent.

Dobré finanční ohodnocení

A řadu dalších benefitů jako 13. mzdu, proplacené přesčasy, pracovní uniformu, stravenky, Multisport kartu a zaměstnaneckou slevu 25 %.

Dej nám o sobě vědět!

Napiš na hr@cz.inditex.com

______________________________________________________________________________________________ 

Chceš získat první pracovní zkušenosti? Nebo už máš nějaké za sebou a hledáš místo, kde můžeš kariérně růst? Přidej se do týmu ZARA.

>> Hledáme ASISTENTY PRODEJE na plný i zkrácený úvazek (16, 20, 25, 30h týdně)

Co u nás získáš?

Flexibilitu
Směny lze snadno kombinovat se studiem, možnost krátkých i dlouhých směn.

Zkušenosti
Všechno Tě rádi naučíme.

Kariéru
Každý manažer začínal jako prodejní asistent.

Dobré finanční ohodnocení

A řadu dalších benefitů jako 13. mzdu, proplacené přesčasy, pracovní uniformu, stravenky, Multisport kartu a zaměstnaneckou slevu 25 %.

Dej nám o sobě vědět!

Napiš na hr@cz.inditex.com

______________________________________________________________________________________________ 

>> Gino Rossi: Asistent/ka prodeje

Do našeho týmu přijmeme asistenta/ ku, které baví prodej a komunikace se zákazníky . Důležitou součástí práce je také starost o vzhled prodejny, její pravidelná úprava , příjem zboži , práce na pokladně. 

Co od Vás požadujeme:
* aktivní a přátelský přístup k zákazníkům
* komunikativnost
* spolehlivost
* zkušenost s prodejem výhodou

Co Vám nabízíme:
* zajímavou práci zaměřenou na obuv
* základní mzdu 18 000 Kč
* benefity (odměny z vlastního prodeje, 50% sleva na naše zboží, atd.)
* pracovní doba : krátký, dlouhý týden

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: k.novotna@salon.gino-rossi.com nebo jej odevzdat osobně přímo u nás na prodejně.
Těšíme se na Vás!

______________________________________________________________________________________________ 

>> BRIGÁDA - Prodejní asistent/ka RITUALS…

Kosmetická firma Rituals... přijme do svých řad spolehlivou asistentku prodeje.

Naší snahou není pouze prodej, ale zájem a sdílení nadšení z naší kosmetiky. Zastavení v každodenních úkonech a vytvoření malých rituálů z rutiny.

Místo výkonu práce: Praha

Požadujeme:

  • praxi v maloobchodním prodeji – zkušenost s prodejem kosmetiky výhodou
  • zájem o rozvoj prodejních dovedností, komunikativnost a příjemný zevnějšek
  • flexibilitu a samostatnost
  • dlouhodobou spolupráci
  • čistý trestní rejstřík
  • nástup ihned

Nabízíme:

  • zázemí stabilní značky
  • 120Kč/h
  • individuální přístup

Chcete se stát součástí našeho týmu? V případě zájmu o pozici prodejní asistentky zašlete životopis na hejclova@rituals.cz.

______________________________________________________________________________________________ 

>> NESPRESSO: Boutique Coffee Specialista (HPP)

Hledáte práci s nádechem elegance? Staňte se ambasadorem prémiové kávové značky.

Hledáme právě Vás, pokud...
* sdílíte nadšení pro prémiovou značku
* vás baví komunikovat s lidmi a prodávat
* máte chuť na sobě pracovat
* máte týmového ducha
* se nebojíte mluvit anglicky.

Samozřejmostí je u nás...
* práce v inspirativním prostředí se zázemím korporátní společnosti
* práce v přátelském kolektivu
* odpovídající finanční ohodnocení
* podpora osobního a odborného rozvoje
* bohatý balíček benefitů.

V případě zájmu nám pošlete svůj životopis na e-mail: cv.cz@nespresso.com nebo jej odevzdejte osobně přímo v našem boutique.

Více info najdete na: https://www.nespresso.com/cz/cs/kariera

Těšíme se na Vás!

______________________________________________________________________________________________ 

>> KLEPIERRE (OC NOVÝ SMÍCHOV): ASISTENTKA / KOORDINÁTORKA (AJ, HPP)

Baví vás svět realit a obchodních center a hledáte samostatnou asistentskou pozici?
Co vás čeká
 Být součástí leasingového týmu a naučit se vše co s vyjednáváním a následným uzavřením nájemní smlouvy souvisí
 Příprava podkladů nutných ke schválení nových nájemních smluv
 Monitoring nájemních smluv a jejich digitalizace
 Komunikace s nájemci obchodních center
 Aktualizace plánu pronajatých obchodních jednotek
 Příprava reportů a prezentací leasingového oddělení
 Podpora 2 leasingových manažerů a 2 právníků
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
 AJ na komunikativní úrovni (denní komunikace po emailu)
 MS Office Excel (možnost kurzů na míru a zaučení)
Co vám můžeme nabídnout
 Profesní růst a seberealizaci v oblasti leasingu, práva nebo financí
 Aktivní používání AJ,
 Zvýšení uživatelské úrovně MS Excel včetně analýz dat
 Plně hrazené stravenky 90 Kč
 Edenred Benefits Cards 1.000 měsíčně
 25 dní dovolené, Sick days
 Penzijní připojištění
 Firemní akce, občerstvení na pracovišti, vzdělávání a jazykové kurzy
 Kancelář Praha 5 (Anděl) – Smíchov Gate - u OC Nový Smíchov
 Mobilní telefon, notebook
 Nástup IHNED
V případě zájmu, prosím kontaktujte, Miroslavu Frydrychovou, HR Manager, miroslava.frydrychova@klepierre.com nebo volejte na 257 090 634.
Těšíme se na Vás!

______________________________________________________________________________________________ 

>> NESPRESSO: Boutique Coffee Specialista (celoroční brigáda)

Hledáte práci s nádechem elegance? Staňte se ambasadorem prémiové kávové značky.
Hledáme právě Vás, pokud...
*  sdílíte nadšení pro prémiovou značku
*  vás baví komunikovat s lidmi, obsluhovat zákazníky a prodávat
*  máte týmového ducha
*  se nebojíte mluvit anglicky (výhodou).

Samozřejmostí je u nás...
*  práce v inspirativním prostředí se zázemím korporátní společnosti
*  práce v přátelském týmu a příjemném prostředí
*  odpovídající finanční odměna
*  podpora osobního a odborného rozvoje.
V případě zájmu nám pošlete svůj životopis na e-mail:  cv.cz@nespresso.com nebo jej odevzdejte osobně přímo v naší prodejně.
Více info najdete na: https://www.nespresso.com/cz/cs/kariera 
Těšíme se na Vás!

______________________________________________________________________________________________ 

>> ETAM: PRODAVAČKA SPODNÍHO PRÁDLA

Etam je francouzská značka spodního prádla, která je na trhu již přes 100 let. Úspěch značky spočívá v široké nabídce produktů s důrazem na módní trendy a s bezkonkurenčním poměrem kvality a ceny.

Jaké znalosti a dovednosti byste měly mít

- Vytvoření si vztahu se zákazníky a poskytování poradenství

- Prezentace a prodej zboží

- Příjem, kontrola a doplňování zboží

- Práce s pokladnou

- Úklid a udržování čistoty na prodejně

Co vám můžeme nabídnout

- Různorodá a kreativní práce pro známou evropskou značku

- Motivační finanční ohodnocení v závislosti na individuálním výkonu

- Možnost seberealizace a příležitost kariérního růstu

- Školení v oblasti technik prodeje a merchandisingu

- Zaměstnanecké slevy

- Stravenky

V případě Vašeho zájmu zašlete životopis s fotografií a telefonním číslem společně s motivačním dopisem na emailovou adresu: etam-kariera-pha@exico.cz

______________________________________________________________________________________________ 

>> O2: Konzultant/ka značkové prodejny - Praha

Máte energii na rozdávání, jste komunikativní a chcete si plnit sny? Ať už množstvím vydělaných peněz, úspěšnou kariérou nebo překonáváním výzev se skvělou partou kolegů? Pak právě pro vás máme skvělý job! Prvním krokem je pozice konzultanta, kde vás rádi naučíme vše, co k práci budete potřebovat.

Váš den začne na prodejně schůzkou s vaším vedoucím. Společně se domluvíte, na co se dnes zaměřit - protože základní mzdu máte jistou, ale ke splnění snů chcete víc... Vedoucí vás podpoří nejen teoreticky, ale i při obsluze zákazníků. Součástí vaší práce je inspirovat naše zákazníky, ať naše služby a produkty využívají naplno. Takový přístup jsou pak peníze pro vás. Každý prodej. Budete pracovat s nejmodernějšími technologiemi a denně komunikovat s lidmi.

A pokud již zdatnými obchodníky jste, využijte příležitosti a ukažte nám v krátkém čase, co ve vás je. Chceme kolegy, kteří vědí, co chtějí a jdou si za tím.

Našim lidem dáváme maximální podporu. Můžete se vydat cestou TRENÉRA, O2 GURU nebo VEDOUCÍHO PRODEJNY a být oporou pro svůj tým a pomáhat mu zlepšovat se. Stačí chtít. Vašemu rozvoji nebude nic bránit, pomůže vám totiž smlouva na dobu NEURČITOU, kterou dáváme všem hned od začátku. Hledáme nadšence, kteří chtějí prodávat a výši své mzdy si ovlivňovat sami. Co kdybyste jimi byli právě vy?

Přebrali jsme všechny partnerské prodejny - budete pracovat přímo pro O2 se všemi výhodami!

CO PRO VÁS MÁME?
• Základní fixní mzdu 20 500 Kč a k tomu máte neomezené provize, běžně si prodejci s provizemi vydělají více než 30 000 Kč, ti nejšikovnější více než 60 000 Kč.
• A než se zaškolíte a stanete se obratným konzultantem se zaslouženými provizemi, dáme vám po dobu zkušební lhůty bonus ve výši 5 000 Kč měsíčně (nevratný dárek od nás v celkové výši 10 000 Kč za předpokladu, že neukončíte pracovní poměr ve zkušební lhůtě).
• Zaměstnáme vás už od začátku na dobu neurčitou.
• Víme, že začátky jsou náročné, proto od nás dostanete maximální podporu a intenzivní trénink s profíky v našem novém vzdělávacím centru, kde vás všechno naučíme.
• Možnost kariérního růstu u nás není pouze frází, všichni vedoucí, trenéři a regionální manažeři také začínali na prodejně stejně, jako můžete vy.
• Vzdálenost vašeho pracoviště rádi přizpůsobíme vašemu bydlišti.
• Možnost flexibilní práce, kterou si plánujete dopředu se svým vedoucím.

Podívejte se na akce, které u nás zažijete!
https://youtu.be/6S_O5DuPUxw

• Benefity v minimální hodnotě 18 000 Kč/rok a je na vás, na co je chcete čerpat.
• Pravidelné motivující soutěže o dalších tisíce benefit bodů každý měsíc!
• 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna a 5 dní neplaceného volna pro dostatek relaxu.
• Příspěvek na mobilní telefon až do výše 7 200 Kč.
• Neomezené volání, internet a sms, dáme vám výhodné tarify i pro rodinu a kamarády.
• Zvýhodněný internet na doma, O2 TV a další O2 služby.
• Gastro pass kartu se stravným v hodnotě 75 Kč/den (50 Kč hradí zaměstnavatel).

To není vše! Na kompletní nabídku benefitů mrkněte zde:

https://www.chcidoo2.cz/wp-content/uploads/2016/05/benefity_O2.pdf

INFORMACE O POZICI
Místo pracoviště
Praha

Typ pracovního vztahu
Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu
Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru
Na dobu neurčitou

Mzda
30000-60000 Kč/měsíc

Požadované vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zadavatel
O2 Czech Republic a.s.

Pozice je vhodná pro absolventy.

KONTAKT
O2 Czech Republic a.s.
Klára Klejnova
Za Brumlovkou 2 2/266
140 22 Praha-Michle
Česká republika

______________________________________________________________________________________________ 

>> Pro naši prodejnu Flying Tiger Copenhagen hledáme kolegy, kteří jsou nadšení pro práci v maloobchodě, mají ambice, zdravý rozum, kreativní myšlení a jsou plní energie.
Nejzábavnější práce na Smíchově - hledáme právě vás!

Předchozí zkušenost s prací v obchodě je víc než vítána.

Nabízíme:
- pracovní smlouvu na dobru neurčitou 
- nadprůměrný finanční výdělek 
- plně hrazené stravenky v hodnotě 100 Kč 
- zaměstnaneckou slevu na naše produkty 
- obohacující a zábavné pracovní místo s možností karierního růstu

Pokud hledáte zábavné pracovní místo a novou výzvu, neváhejte se nám ozvat na email: cz110@tiger-stores.cz

NÁSTUP IHNED!

______________________________________________________________________________________________ 

>> DESTROY prodejna obuvi hledá prodače a brigádníky.

V případě zájmu posílejte životopisy na email: info@destroystores.cz

______________________________________________________________________________________________ 

>>DATART  BRIGÁDA v elektru - prodej, pokladna aj.

více informací naleznete ZDE http://bit.ly/2eBABKK

______________________________________________________________________________________________ 

>>DATART  Skladník/ specialista výdeje - elektro 

více informací naleznete ZDE http://bit.ly/2gJuKas

______________________________________________________________________________________________ 

>>DATART Pracovník/ce reklamací - elektro

více informací naleznete ZDE http://bit.ly/2w2QOii

_____________________________________________________________________________________________ 

>>DATART Asistent/ka prodeje - bílá elektronika

více informací naleznete ZDE http://bit.ly/2eGxyES

______________________________________________________________________________________________ 

>>DATART - Asistent/ka prodeje - černá elektronika

více informací naleznete ZDE http://bit.ly/2iXNNi2

______________________________________________________________________________________________

>> Prodejní asistent/ka na plný úvazek- ZARA, STRADIVARIUS

Chcete být součástí našeho teamu? Nabízí se Vám příležitost být u toho dříve než ostatní, poznat, co je nejmodernější v oblasti módy, obklopit se mezinárodním stylem prostřednictvím kolekcí, které se neustále obnovují. Přeneste svoji vášeň i na zákazníky. V našich obchodech se stane móda Vaším životním stylem!

Nabízíme:
Dobré finanční ohodnocení a provize z tržeb
13. plat
Proplácení přesčasů
Stravenky
Zaměstnaneckou slevu 25%
Zvýhodněná Multisport karta
Zaškolení
Možnost kariérního růstu
Uniformu

Požadujeme:
Zájem o módní trendy
Ochota učit se novým věcem

V případě zájmu nám pošlete CV na e-mail: hr@cz.inditex.com

DEJTE NÁM O SOBĚ VĚDĚT!!!

______________________________________________________________________________________________ 

>> ALO diamonds

Chcete prodávat krásné šperky, které vznikají v kreativním ateliéru a klenotnické dílně přímo v Praze a s našimi klienty prožívat významné okamžiky?

Láká vás objevovat svět diamantů?

Chcete se stát členem skvělého týmu profesionální prodejců v našem butiku v OC Nový Smíchov?

Potom hledáme právě vás.

Co od váš očekáváme?

  • Obchodní a komunikační dovednosti na vysoké úrovni
  • Úsměv a pozitivní přístup ke klientům i kolegům
  • Samostatnost v přístupu k práci a zodpovědnost za výsledky
  • Prokazatelné zkušenosti v oblasti klientského a zákaznického servisu a prodeje
  • Aktivní komunikaci s klientem
  • Schopnost práce v týmu
  • Časovou flexibilitu
  • Ochotu učit se a pracovat na sobě
  • Vlastní iniciativu a schopnost přinášet nové nápady
  • Praxi a zkušenosti v oblasti prodeje luxusního zboží výhodou
  • Komunikativní znalost cizího jazyka – výhodou
  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Referenci od předchozího zaměstnavatele/ů
  • Výpis z registru trestů
  • Schopnost začlenit se do týmu profesionálů, který se zakládá na loajalitě a důvěře

Co můžete očekávat od nás:

  • Zajímavou práci s krásnými šperky v luxusním prostředí našeho butiku
  • Možnost nahlédnout do světa šperků
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Propracovaný systém školení a vzdělávání v oblasti prodeje
  • Možnost kariérního růstu
  • Zaměstnanecké benefity a elegantní uniformu
  • Zaměstnaní na hlavní pracovní poměr či dlouhodobou brigádu

Pokud vás tato nabídka zaujala, zašlete nám váš životopis s fotografií prostřednictvím odpovědního formuláře. Těšíme se na vás!

______________________________________________________________________________________________ 

>> PRODAVAČ/PRODAVAČKA v prodejně Neoluxor

Jsi komunikativní, máš rád setkávání s lidmi, baví tě číst a chceš se prací bavit?

Pak hledáme právě Tebe. Do Knihkupectví Neoluxor v Praze hledáme prodavače knížek a doplňkového sortimentu na HPP.

Co potřebuješ pro práci u nás? Nic složitého.

Středoškolské vzdělání, úsměv, chuť bavit se s lidmi a dělat práci, která tě baví.

Pokud toto máš, chceme tě. Stačí poslat krátký životopis a my tě rádi uvidíme.

Nástup je možný ihned.

Kontakt: matej.riha@neoluxor.cz

______________________________________________________________________________________________ 

>> Právě hledáme dalšího člena týmu do naší prodejny ALPINE PRO na pozici: PRODAVAČ/POKLADNÍ

Co od Vás očekáváme?
• vztah k outdoorové módě – pokud jste navíc fanoušek ALPINE PRO, jste náš člověk!
• všechno Vás naučíme, našim zaměstnancům se od začátku pravidelně a rádi věnujeme
• měla by Vás bavit práce mezi lidmi a měli byste si také rádi povídat – bez toho to nejde
• pokud máte zkušenost s prací na pokladně, bude to pro Vás ohromná výhoda

Co Vám za to nabízíme?
• připravíme Vás na všetečné dotazy znalých zákazníků a budeme s tím pokračovat i po Vašem zaučení
• našich zaměstnanců si vážíme, se všemi kolegy si povídáme a dbáme na jejich názory – jsme moc rádi, že máme silné a stabilní týmy
• týmovost se u nás opravdu vyplácí - odměňujeme na základě odvedené práce jednotlivců i celého týmu
• zaměstnance aktivně podporujeme (soutěže mezi prodejnami, mimořádné odměny za speciální akce nebo umístění v žebříčcích, fotografické soutěže o zajímavé ceny atd..)
• posun v pozicích vždy nabízíme v první řadě šikovným zaměstnancům z vlastních řad
• máme zajímavé benefity – samozřejmostí jsou stravenky, občerstvení na každé prodejně (káva, čaj, voda), pracovní oblečení na každou sezonu, výhodný zaměstnanecký nákup a především férové jednání a přátelský kolektiv
• nástup srpen 2017

V případě, že Vás tato nabídka zaujala, zasílejte své životopisy na e-mail
shop.smichov@alpinepro.cz

Jsme ryze česká firma a jsme jedním z leadrů na trhu s outdoorovým oblečením, obuví a doplňky. Už od roku 2010 oblékáme olympioniky. Nejraději spolupracujeme s usměvavými a příjemnými lidmi, snažíme se prací bavit – máte to také tak?

______________________________________________________________________________________________ 

>>Prodejní asistent/-ka NewYorker

Máš zájem o módu a aktuální trendy? Jsi komunikativní a rád/a pomáháš ostatním s výběrem vhodného oblečení? Jsi týmový hráč a chceš získat cenné zkušenosti v obchodě?
Pokud ano, přidej se k nám!

Co u nás budeš dělat?

  • Komunikovat se zákazníky a radit jim při výběru vhodného oblečení
  • Starat se o vzhled prodejny
  • Pracovat s pokladním systémem
  • Doplňovat a aranžovat zboží

Co nabízíme?

  • Zajímavou práci v oblasti módy
  • Zaměstnání na hlavní pracovní poměr/zkrácený úvazek/brigádu
  • Zapracování a další vzdělávání v oblasti prodeje a módních trendů
  • Možnost kariérního růstu
  • Zajímavé finanční ohodnocení (až 22 000 měsíčně)
  • Prémie z obratu, stravenky, slevu na oblečení, týden dovolené navíc, 13. plat

Pokud Tě naše nabídka zaujala, nechej nám na prodejně svůj životopis. Nebo jej pošli na kariera@newyorker.de a do předmětu emailu uveď: NY Nový Smíchov

______________________________________________________________________________________________ 

>> GERRY WEBER - prodejní asistentka

Máte cit pro módu a rádi sledujete nové trendy? Jste rádi v kontaktu se zákazníky? Jste dynamičtí, otevření, týmoví a preferujete práci v přátelském týmu? Jste vstřícní a nemáte problém vypomoci, když je třeba?
Pak hledáme právě Vás! Jsme zavedená německá módní značka a pro naši prodejnu v OC Nový Smíchov hledáme vhodné kandidátky pro pozici PRODEJNÍ ASISTENTKY.

Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- praxi v obchodě s módou či jiným lifestylovým zbožímh
- dobrá znalost AJ preferována
- velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- zájem o módu, estetické cítění
- proaktivní, otevřený a pozitivní přístup
- zákaznický přístup, smysl pro týmovou spolupráci
- rychlost, zdravě soutěživého ducha
- nástup 1.6.2017

Náplň práce:
- poskytovat služby zákazníkům a jednat s nimi přátelsky
- řešit každodenní agendu, jako je práce s pokladnou, manipulace se zbožím, vyřizování stížností, slevy apod.
- vykonávat všechny potřebné úkoly v provozovně, aktivně vyhledávat informace
- pomoc při naskladňování zboží
- příprava prodejních akcí na prodejně, pomoc na vizuální stránce prodejny

Nabízíme:
- možnost práce pro módní zahraniční společnost
- přátelskou, týmovou a pozitivní pracovní atmosféru
- praktické využití AJ
- možnost vzdělávání a profesního růstu

Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, společností GERRY WEBER CZ s.r.o., IČO 02368838 na dobu neurčitou (až do odvolání písemnou formou).
______________________________________________________________________________________________ 

>> Prodavač/ka - Shop Assistant v pekařství PAUL

Francouzské pekařství PAUL je již od roku 1889 symbolem pekařských a cukrářských výrobků, připravených z těch nejkvalitnějších surovin. V Praze najdete pekařství PAUL na 17 místech a síť našich poboček se neustále rozšiřuje. Staňte se i vy součástí toho nejlepšího z francouzské gastronomické tradice! Do našeho přátelského týmu hledáme spolehlivého kolegu/kolegyni.

Co tě u nás čeká?

Budeš u nás připravovat skvělé jídlo a za pokladnou obdarovávat naše zákazníky milým úsměvem :-)
A pokud hledáš jen brigádu, tak tahle bude ta pravá, protože Ti vlastní plánování svých směn umožní skloubit studium, koníčky, rodinu či další povinnosti.

Co Ti nabízíme?

Motivační finanční ohodnocení(20.000-22.000Kč) + měsíční odměny
Po 2 měsících zvýšení mzdy až o 1000Kč
Profesní růst- pozice školitel, vedoucí směny
Příspěvek na údržbu pracovního oděvu
Zvýhodněné stravování
Práci na hlavní pracovní poměr nebo zkrácený úvazek/brigádu(od 90Kč/h)
Plánování vlastních směn na základě Vašich požadavků
Fajn práci u zaměstnavatele, který s tebou počítáte dlouhodobě
Skvělou partu lidí
Spravedlivého šéfa nebo šéfovou :-)

Jaké předpoklady by si měl splňovat?

Zájem o gastronomii
Nadšení a úsměv na tváři, ale i spolehlivost

Oslovila Tě naše nabídka?

Pak nám odpovědí na tento inzerát pošli svůj životopis na e-mail: info@paul-cz.com
Na základě došlých životopisů pozveme vybrané uchazeče k osobnímu jednání.

______________________________________________________________________________________________ 

>> Do prodejen CALVIN KLEIN a GUESS nyní obsazujeme následující pozice: PRODEJNÍ ASISTENT/KA

Jaký bys měl/a být?
- rád/a bys pracoval pro jednu z top značek?
- je slovo fashion Tvým druhým jménem?
- máš alespoň středoškolské vzdělání?
- máš smysl pro detail a bude Ti dělat radost se bavit se zákazníky a nabízet jim nejnovější módní trendy?
- máš už nějaké zkušenosti s prodejem?

Pokud jsi na všechny otázky odpověděl ano, tak jsi na nejlepší cestě stát se jedním z našeho skvělého týmu.

Neváhej nám tedy poslat svůj životopis spolu s motivačním dopisem a fotografií na e-mail: prace@guess.cz!

Jestliže u výběrového řízení uspěješ, my Ti můžeme nabídnout:
- zajímavou práci v příjemném prostředí, kontakt s módními trendy
- stabilní zázemí expandující společnosti
- možnost kariérního růstu a osobního vzdělávání
- zaškolení, profesionální a přátelský kolektiv
- odpovídající, motivační finanční ohodnocení
- možnost seberealizace
- zaměstnanecké benefity
- sleva na firemní výrobky
- systém zaměstnaneckých odměn

Nástup možný od 1. 5. 2017

______________________________________________________________________________________________ 

>> WOJAS je tradiční výrobce bot s důrazem na kvalitu a detail. Všechny produkty WOJAS jsou výhradně z pravé kůže.

Hledáme šikovnou asistentku prodeje do obchodu obuvi a kožené galanterie - WOJAS!
Náplň práce
- Prodej (zákaznický servis)
- Práce s pokladnou
- Visual merchandising
- Doplňování zboží
- Udržování čistoty na provozu
- Svým vystupováním reprezentování společnosti a značky

Nabízíme
- Možnost kariérního růstu
- Motivující ohodnocení
- Zaměstnanecké benefity
- Příjemný pracovní kolektiv

Požadujeme
- Odpovědnost
- Časová flexibilita
- Zájem o módu
- Úspěšný uchazeč musí mít chuť učit a zdokonalovat se. Praxe na obdobné pozici není podmínkou

Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis spolu s aktuální fotografií na email ved5@wojas.cz, alebo na telefonne cislo 608 553 494.

Děkujeme všem uchazečům o zájem o práci u nás.

______________________________________________________________________________________________ 

>> 7CAMICIE

Do našeho týmu přijmeme asistenty/asistentky prodeje na hlavní pracovní poměr, zkrácený úvazek, či brigádníky. 7Camicie je obchod specializující se na luxusní italské košile a doplňky- požadujeme proto maximální orientaci na zákazníky a jejich komfort při nákupu.
Nabízíme:
-zajímavé finanční ohodnocení
-bonusy v podobě motivačních programů
-osobní ohodnocení
-zaměstnanecké benefity (slevy na produkty, produkty zdarma)
-přátelský kolektiv

Požadujeme:
-příjemné vystupování
-ochotu učit se novým věcem
-komunikativnost
-spolehlivost

Vše ostatní Vás už naučíme…

V případě Vašeho zájmu zašlete, prosím, Váš životopis na email: marcelpodval7camicie@gmail.com, či ho zanechte osobně na prodejně.
Těšíme se na Vás!

______________________________________________________________________________________________ 

>> New York Sunglasses

Jsme mezinárodní společnost s obchody po celém světě.
 Nabízíme:
● zábavný produkt (kdo nemiluje sluneční brýle) 
● přátelské a rodinné prostředí 
● pracovní doba: ranní, odpolední, víkendy
● vynikající maloobchodní zkušenost 
● štědré slevy pro zaměstnance
 Skvělé profesní dráhy s prostorem pro růst!
***** Budeme poskytovat úplný trénink! *****
Hledáme zaměstnance na plný úvazek/částečny úvazek.
 Požadujeme:
● plynulou angličtinu a češtinu
● odpovědné a spolehlivé lidi
● motivované a pilné zaměstnance
● přátelské a pozitivní osobnosti
● dlouhodobou spolupráci, se zájmem o růst v rámci naší firmy
● skutečnou vášeň pro sluneční brýle a módu :-)
Chcete­li se dozvědět více o naší společnosti a produktech, navštivte stránku: www.nyscollection.com
Chcete­li se připojit k naší společnosti zašlete nám svůj životopis: Neetakey@mac.com

#JustAsk

Odpovíme
během hodiny
na našem facebooku

Položte vaši otázku

Otevírací doba

PĚTIHVĚZDIČKOVÉ OBCHODNÍ CENTRUM

Telefon : 251 101 061
> Kontaktujte nás

Top