B2_02_FASHION_HANDS_KV_PREVIEW

URDŽITELNÉ PROJEKTY NAŠICH OBCHODŮ

15.01.2024


PODPORUJEME UDRŽITELNÉ PROJEKTY OBCHODŮ NAŠEHO CENTRA A PŘINÁŠÍME VÁM JEJICH PŘEHLED.

PODPOŘÍTE I VY ZNAČKY, KTERÝM ZÁLEŽÍ NA ZDRAVÍ NAŠÍ PLANETY?

 

Bombay Express - Omezování jednorázových plastů

Bombay Express - Omezování jednorázových plastů

Zbytečné plasty se snažíme odbourat i v dalších oblastech. Brčka dáváme jen na vyžádání a začali jsme používat alternativní variantu brček (papír, kukuřice). Na některé z našich oblíbených nápojů jsme zavedli ekologickou variantu pro odnos s sebou – znovu plnitelné skleněné lahvičky. Umožňujeme zákazníkům přinést si na jídlo s sebou vlastní krabičku/nádobu či kelímek na nápoj
DALŠÍ INFORMACE

CALVIN KLEIN - PRO BUDOUCNOST

CALVIN KLEIN - PRO BUDOUCNOST

Jako součást společnosti PVH Corp. pracujeme na dosažení našich cílů v oblasti Forward Fashion. To znamená snížit naše negativní dopady na nulu, zvýšit naše pozitivní dopady na 100 % a zlepšit život více než milionu lidí v našem hodnotovém řetězci. Znovu vytváříme naše ikonické vzory z materiálů preferovaných z hlediska životního prostředí - do roku 2025 chceme dosáhnout 100% udržitelnosti bavlny, viskózy a vlny a do roku 2030 100% udržitelnosti polyesteru. A do roku 2030 odstraníme z našeho podnikání plastový odpad, počínaje našimi obaly.
DALŠÍ INFORMACE

COSTA COFFE - Recyklujeme kávový odpad

COSTA COFFE - Recyklujeme kávový odpad

Když si u nás dáte kávu, můžete si domů odnést i lógr z ní. Škoda zázračné kávové sedliny v koši! Veškerý odpad z kávy dáváme do speciálních pytlíčků zdarma pro vás. Využít ho můžete jako hnojivo pro domácí květiny nebo třeba jako tělový peeling. Co se nevejde do stojanu na lógr, putuje do našeho kompostéru.
DALŠÍ INFORMACE

ECCO

ECCO

Divize společnosti ECCO Leather v Nizozemí vyvinula novou revoluční technologii šetřící vodu, která promění celosvětový kožedělný průmysl. Technologie DriTan™ snižuje množství vody potřebné pro činění kůží, což umožňuje koželužnám pracovat udržitelnějším způsobem. Technologie DriTan™ ušetří přibližně 20 litrů vody na jeden kus kůže, což představuje více než 25 milionů litrů vody ročně. Tato kůže je navíc co do kvality, vlastností a stability nerozeznatelná od té tradičně vyčiněné. Po dobu 10 000 let lidé činili kůži a vždy se předpokládalo, že je nemožné ji zpracovat bez použití velkého množství vody. ECCO Leather však vyvíjí a zdokonaluje způsob využití vlhkosti, která je již přítomná v kůžích, a tím šetří vodu při jejich zpracování a činění.
DALŠÍ INFORMACE

CALZEDONIA - ECO COLLECTION

CALZEDONIA - ECO COLLECTION

MAKE THE DIFFERENCE
Nová kolekce Eco od společnosti Calzedonia pro udržitelnější budoucnost. Kolekce obsahuje eco-friendly punčochy, legíny či ponožky. Ekologický závazek společnosti Calzedonia se projevuje také v nových obalech, které jsou udržitelnější, opakovaně použitelné a certifikované.
DALŠÍ INFORMACE

INTIMISSIMI - SUSTAINABLE COLLECTION

INTIMISSIMI - SUSTAINABLE COLLECTION

Neustále se zabýváme výzkumem a vývojem našich sbírek. Celý proces jejich navrhování probíhá přímo u nás. Výběr materiálů určují ve fázích vývoje kolekce stylistické a produktové oddělení na základě stylistických a kvalitativních hledisek, nákladových strategií a výrobních kapacit. Směřujeme k výběru a používání látek s nižším dopadem na životní prostředí. Proto jsou suroviny pečlivě vybírány.
DALŠÍ INFORMACE

KIEHL´S MISE ZA OBNOVITELNOST

KIEHL´S MISE ZA OBNOVITELNOST

Jsme odhodláni pečovat o zdraví pokožky a blaho světa. Ačkoli se náš cíl nikdy nezměnil, výzvy, kterým čelí obchody a společnost, od nás vyžadují, abychom přehodnotili každý aspekt našeho podnikání a pomohli tak udržet zdroje a materiály co nejdéle ve formě.
DALŠÍ INFORMACE

Lindex

Lindex

Již více než 65 let je Lindex módní společností na cestě. V posledních letech se tato cesta odehrává s narůstajícím pocitem naléhavosti. Klimatické změny, sociální nerovnosti a rostoucí populace vykrystalizovaly naši cestu a to, co je potřeba, abychom mohli pokračovat. K dokonalosti máme daleko, ale ani zdaleka nekončíme.
DALŠÍ INFORMACE

LUSH – ZANECHAT SVĚT KRÁSNĚJŠÍ, NEŽ JSME JEJ NAŠLI

LUSH – ZANECHAT SVĚT KRÁSNĚJŠÍ, NEŽ JSME JEJ NAŠLI

Od počátku existence společnosti Lush jí záleží na tom, jak její výrobky interagují s životním prostředím a hledá a využívá kreativní řešení, aby pozitivně působila na planetu – naší misí je zanechat svět krásnější, než jsme jej našli (Lusher Than We Found It). Příkladem je tvorba nahatých / bezobalových produktů (včetně vynálezu vůbec prvního tuhého šamponu – šampuku), přísná politika nakupování ingrediencí z etických a regenerativních zdrojů nebo vlastní recyklační schéma vratných zálohovaných obalů Bring it Back – Přines zpátky (za každou vrácenou Lush nádobku splňující podmínky je odečteno 10 Kč z ceny dalšího nákupu).
DALŠÍ INFORMACE

MANUFAKTURA - UDRŽITELNOST A EKOLOGIE

MANUFAKTURA - UDRŽITELNOST A EKOLOGIE

Dnes tolik módní „zelená témata“ se stávají neodmyslitelným prvkem moderního podnikání. V Manufaktuře je ohleduplnost k životnímu prostředí přirozenou součástí aktivit již od samého počátku.
DALŠÍ INFORMACE

OVOCNÝ SVĚTOZOR - VRATNÁ SKLENIČKA

OVOCNÝ SVĚTOZOR - VRATNÁ SKLENIČKA

Hromadí se vám doma skleničky od našich dezertů a chtěli byste jim dát další život?
Vraťte je v kterékoli cukrárně Ovocný Světozor, za každou dostanete 2 body na věrnostní kartu!
Za každou skleničku připíšeme 2 body na vaši věrnostní kartu – mějte ji při vracení u sebe.
Body nasbírané na věrnostní kartě můžete využít na cokoli z naší nabídky.

Za vratný obal dezertů ve skleničce nevybíráme žádnou zálohu.
Není možná jiná forma jeho výkupu, než připsání bodů na věrnostní kartu. Obal stačí vrátit bez víčka.
DALŠÍ INFORMACE

STARBUCKS - REUSABLE CUP

STARBUCKS - REUSABLE CUP

Omezování produkce odpadu je jedním z primárních zájmů společnosti Starbucks. Již od roku 2008 mají zákazníci v České republice možnost nechat si připravit nápoj do vlastního kelímku a kromě životního prostředí tak ušetří i 10 Kč za každý nápoj. Starbucks se snaží zákazníky k omezování jednorázových kelímků motivovat i širokou nabídkou tumblerů a znovupoužitelných kelímků. Od roku 2021 je každý jednorázový kelímek v kavárnách Starbucks zpoplatněn částkou 1 Kč. Veškerý výnos z tohoto poplatku bude věnován iniciativě Sazimebudoucnost.cz a jejím projektům na sázení stromů a obnovu české krajiny. Už máte svůj Reusable Cup? Přijďte si pro něj do své oblíbené kavárny Starbucks a vychutnejte si svůj nápoj připravený do znovupoužitelného kelímku vždy o 10 Kč levněji.
DALŠÍ INFORMACE

STARBUCKS - REUSE4EARTH

STARBUCKS - REUSE4EARTH

Odneste si kávovou sedlinu domů, ať neskončí zbytečně v odpadu. Můžete ji efektivně využít jako dusíkaté hnojivo pro vaše pokojové rostliny, k čištění připálených hrnců a pánví, jako tělový peeling nebo k pohlcení pachů. Věděli jste to?
DALŠÍ INFORMACE

TEZENIS - BE THE CHANGE

TEZENIS - BE THE CHANGE

Ve společnosti Tezenis se neustále snažíme vytvářet pozitivní změny v prostředí kolem nás, i ten nejjednodušší proces směřuje k odpovědnější budoucnosti módy. Projekty a akce, které nám umožňují spojit silnou tvůrčí snahu a inovace směrem k udržitelnosti, vycházejí z tohoto cíle. Pojem, který pro nás znamená nejen vědomý výběr vláken, ale také opětovné využití výrobního odpadu, používání recyklovaného papíru v obalech, stejně jako pozornost věnovanou nižší spotřebě vody a důslednému snižování emisí CO2. Naší výzvou je vyvíjet ještě lepší výrobky prostřednictvím hledání šetrných výrobních postupů, protože prostřednictvím našich současných i budoucích závazků se chceme podílet na změně.
DALŠÍ INFORMACE

TOMMY HILFIGER - WASTE NOTHING, WELCOME ALL

TOMMY HILFIGER - WASTE NOTHING, WELCOME ALL

Značka Tommy Hilfiger je postavená na snech a odhodláních. Možná máme ještě v oblasti udržitelnosti dlouhou cestu před sebou, ale to měl také Thomas Jacob Hilfiger, když tuto značku v roce 1985 založil.
Udržitelnost a šetrnost k planetě řeší značka již řadu let. Při výrobě oblečení se snaží používat udržitelné materiály, jako například organické bavlněné tkaniny, recyklované textilie a ekologicky šetrná barviva. Tommy Hilfiger podporuje myšlenku cirkulární ekonomiky, kde se využívají a recyklují materiály i oděvy místo toho, aby se vyhazovaly.
Dalším cílem značky je minimalizovat ekologický dopad výroby. To zahrnuje snižování spotřeby vody a energie a používání certifikovaných továren. Důraz klade i na kvalitu oděvů, aby jejich majitelům vydržely co nejdéle a aby tak nemuseli každou sezónu kupovat nové kousky.
DALŠÍ INFORMACE

UGO - SUŠENKY ZE ZBYTKŮ

UGO - SUŠENKY ZE ZBYTKŮ

Biopekárna Zemanka a značka UGO představují zcela novou řadu cirkulárních sušenek a krekrů. Jako suroviny využívají lisované ovocné a zeleninové zbytky z výroby paskalizovaných čerstvých šťáv a další ingredience v bio kvalitě. Výsledkem jsou slané i sladké veganské Dužinky. Řada představuje čtyři nové produkty – řepné, mrkvové, řepno-mrkvové krekry a jablečné sušenky, díky nimž se měsíčně zpracuje na 180 kg kvalitních zbytkových surovin, které by jinak končily v odpadu.
DALŠÍ INFORMACE

YANKEE CANDLE - WOODWICK RENEW COLLECTION

YANKEE CANDLE - WOODWICK RENEW COLLECTION

WoodWick přináší zodpovědně vyrobené vonné svíčky, které jsou produkovány s maximální šetrností k životnímu prostředí. Svíčky jsou vyrobeny ze sójového a kokosového vosku a přírodních esenciálních olejů. 50 % složek pochází z obnovitelných zdrojů. Hlavní recyklovaná složka je dohledatelná přímo ke zdroji. Nádoby obsahují 55 % recyklovaného skla, korkové víčko je vyrobeno ze zodpovědně pěstovaných stromů. Prázdné sklenice je možné upcyklovat například jako květináč na bylinky.
DALČÍ INFORMACE

YVES ROCHER -BUĎTE SOUČÁSTÍ ZMĚNY!

YVES ROCHER -BUĎTE SOUČÁSTÍ ZMĚNY!

Na začátku roku 2024 uvedla rostlinná kosmetika Yves Rocher novinku v podobě 600ml náhradních náplní svých sprchových gelů řady Bain de Nature. Obal náhradních náplní je plně recyklovatelný a na jeho výrobu se spotřebuje 4x méně plastu než na výrobu standardního 400ml flakonu sprchového gelu. Navíc je vyráběn z 90 % z recyklovaných plastů z pobřežních oblastí, a Yves Rocher se tak podílí na dekontaminaci od plastového odpadu v místech, kde je odpadové hospodářství teprve na začátku.
Při výrobě produktů značka samozřejmě dbá nejen na respekt k přírodě, ale i k pokožce –sprchové gely jsou veganské, neobsahují sulfáty (sulfátové tenzidy) a mají mycí složku rostlinného původu, která jemně čistí pokožku a zároveň respektuje její přirozenou hydrataci.
DALŠÍ INFORMACE